خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

 حرکت عاشورایی بسیج امروزه جهانی شده است/شهید «سلیمانی» یکی از بزرگترین پرورش یافتگان مکتب بسیج بود

معاون هماهنگ کننده تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: بسیج محصور در جغرافیای زمان و مکان نیست و حرکت عاشورایی بسیج امروزه جهانی شده است.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۲۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

 حرکت عاشورایی بسیج امروزه جهانی شده است/شهید «سلیمانی» یکی از بزرگترین پرورش یافتگان مکتب بسیج بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ اکبر کاظمی‌علوم در ویژه برنامه بزرگداشت روز بسیج که با حضور محدود کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، به تبیین جایگاه و اهمیت بسیج در چهل سال تشکیل آن پرداخت و اظهار داشت: امروز بسیج هم به عنوان سرمایه ملی و هم پیشرو در عرصه‌های تلاش و خطر در کشور مطرح است.

وی بیان داشت: در هر عرصه‌ای که تفکر بسیجی حاکم شده است موفق بوده و بن بست و شکست را تجربه نکرده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان اندیشه بسیجی را حلال مشکلات کشور خواند و افزود: پیشرفت‌های شگفت‌آور در زمینه‌های دفاعی و موشکی و فناوری به ما نشان داد که کار و تفکر بسیجی حتی در اوج تحریم و فشار مایه پیروزی و موفقیت است.

وی گفت: بسیج محصور در جغرافیای زمان و مکان نیست و حرکت عاشورایی بسیج امروزه جهانی شده است.

کاظمی‌علوم افزود: بسیج پرچمدار مقاومت و اقتدار در منطقه خاورمیانه است  و سردار شهید «سلیمانی» به عنوان سیدالشهدای مقاومت؛ یکی از بزرگ‌ترین پرورش یافتگان مکتب بسیج بود.

وی جهاد و شهادت را دو خصلت مختص بسیجیان دانست و گفت: خطرپذیری و ایثار و استقبال از شهادت در راه آرمان‌ها دو ویژگی خاص بسیج بوده و راز ماندگاری و پیروزی آن بوده است.

معاون هماهنگ کننده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: حرکت عاشورایی بسیج تا سپردن پرچم انقلاب اسلامی به دست منجی عالم امکان حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات